Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2015 13:08 - Буфтичкааааааа
Автор: mondaymorning Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1134 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 17.06.2015 13:09


 Ей, помните ли момичето, от предният ми пост? Дето обяснявах супер, мега , ултра, кофти ситуацията дето бях изпаднал? Е, заедно сме! А от както сме заедно все едно всеки ден упортребявам LSD, метаамфетамини и прочие. Сигурно нямаше да съм и 1/3 толкова радостен, ако ми бяха съобщили, че печеля джакпота от тото2.  Като ходя не стъпвам по земята! Не знам на кой свят съм. Успях! Успях да спечеля битката за нея, надявам се някога да спечеля и войната :) :) :) Дето се пее в една песен "She"s just a girl and she"s on fire..." боже и то какъв огън, всичко до което се докосне започва да гори...от страст, от желание...и мисля, че скоро ще развия диабед - не бе, не се шегувам, напълно сериозен съм(като инфаркт). Виждали ли сте човек, който е безобразно и безсрамно сладък?!? E, ако не сте, пишете ми на лично и ще ви покажа един такъв. Оф не мога да се занимавам в момента с няк"ви постове, прекалено енергичен и превъзбуден съм за да съм в състояние да напиша нещо смислено, исках само да ви кажа, че нещата са НЕВЕРОЯТНИ и колкото и да сте отчаяни и да мислите, че не ви върви - НЕ Е ТАКА!. Един човек ми каза да не унивам, днес може да не ми върви, утре може да не ми върви, но на третия ден ще ми върви двойно повече! И мисля, че това е, което стана с мен :) Ако искате нещо супер много и наистина то е важно за вас, преследвайте го, преследвайте го и не се отказвайте никога ама никога. 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113745
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 604
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930