Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2015 02:35 - Кофти работа
Автор: mondaymorning Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1890 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 17.06.2015 13:09


 Уфф.... чувствам се гадно...много гадноооооо, хора :( Имах си заигравка за около месец с едно много яко, готино, прекрасно, умнооо и невероятно момиче, обаче не знам защо нещо не се получиха между нас нещата и си останахме приятели с опцията да си дадем време и дрън-дрън(ясни са ви тия неща). Опитах се след време да говоря няколко пъти с въпросната девойка, обаче тя все отбиваше темата на разговор и аз нали си тая надежда и нямах силата да ударя по масата с юмрук и да уточним всичко и се влюбих супер много за два три месеца и сега не мога да си я избия от главата, всеки ден я виждам, става ми супер яко като разбера, че ще се видим с нея и другите ни приятели...нямам поне за момента то*ки да говоря с нея и да й поставя нещата както са, защото си мисля, че ще я загубя като приятел, а не искам..:( Защо човек се влюбва винаги в неправилният момент или неправилният човек? Това момиче е абсолютно, тотална моя противоположност и ме влудява само като я видя, направо полудявам. Та аз осъзнавам, че не мога грам без нея, мисля си за нея като я няма, все гледам да я притеснявам по всички възможни чатове като не сме заедно, бих си помислил, че я обичам дори, а се надявам да си го мисля само, защото не мисля, че ще се случи нещо, макар че така или иначе не сме провели финалният разговор ама честно казано и не мисля, че би се случило нещо.......................и съжалявам за честото " НЕ МИСЛЯ" ама е така :| Все на мен ми се случва да изпадам в ебати ситуациите. Защо?!? Моля някой да ми даде възможен отговор, какъвто й да е той...Просто знам, че ако говорим или ще стане всичко или ще се разпадне всичко среден вариант няма и не знам какво да направя, пък за мен не е опция да не я виждам и чувам повече!!! Затова внимавайте със съветите. Един приятел ми каза да се оглеждам в другите момичета и все ще се намери девойка която да ми грабне вниманието и сърцето евентуално. Е ще ви кажа, че пробвах с две момичета, които наистина бяха и готини и умни, но просто не се получи, беше все едно по принуда, докато бях с тях в тях виждах НЕЯ. Не се получи. За да стане трябва освен очите да виждат и сърцето също, но когато сърцето е със затворени очи - няма как да мине номера. Ухххх стана 02:35 мисля да полягвам, защото главата ми изпуши тотално, нахвърлих шашавите си размишления с които да занимавам малкото хора, които ме четат(съжалявам за което хора, другия път ще е нещо по-весело)и ви пожелавам лека нощ и сладки сънища :) 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silwiqna - Здравей, Причтелю!
10.02.2015 21:24
Ще се получи..и то без да си го осъзнал...!!! Просто отпусни душата си, без да търсиш...! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113751
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 604
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930