Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2012 04:36 - Лъжата, с крака да и строшим главата....
Автор: mondaymorning Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1338 Коментари: 1 Гласове:
5



       Драги, замисляли ли сте се някога истински, какво се случва и какви биха били последствията ви от някоя изречена лъжа? Говоря да излъжете за нещо....хм..може би не за нещо сериозно или пък не сериозно, а да излъжете човек, който ви е един от най-близките? Човек, който взима думите ви за чиста монета, човек, който ви вярва, без дори за части от секундата да предполага, че ще го излъжете...
      Е, за мое нещастие, аз го направих, направих го и не се гордея с това! Няма значение причината, може да се каже, че беше не толкова от значение, колкото беше факта, че аз излъгах. Излъгах, нараних, ударих морален и емоционален шамар на най-близкият до мен човек. И повярвайте ми съжалявам с все сърце! До преди този момент идея нямах как бих се почувствал. В момента в който разбрах какво съм причинил на човека до себе си и как съм разклатил доверието му в мен, бих дал всичко, което имам да върна времето назад и да не го направя. Повярвайте ми, може би никога не съм се чувствал толкова зле, когато осъзнах, че аз, този който иска, настоява и убеждава човека до себе си да му вярва на сто процента разбере, че е бил излъган...Няма по-голяма болка от това да гледаш срещу теб двете най-прекрасни очи, които те гледат невинно с погледа на малко и излъгано детенце, помрачени и навлажнени от нанесената обида. Само този поглед ми стигаше за наказание, поглед който ме изпепели вътрешно и не бих искал да виждам, но за жалост заслужих...
       Съжалявам, съжалявам, съжалявам, ах... Извинявайте, ако ви се струва, че от мухата правя слон, но аз ако някой от вас по наблюдателните е забелязал съм малко по емоционален и странен тип и най-малкото никога до сега не съм лъгал най-близките си, до преди известно време и можете да сте сигурни, че си платих сам. Бъдете сигурни, че няма да се повтори, защото подобен поглед никога не бих искал да видя отново и никога не бих излъгал толкова близък за мен човек! Лъжата е лош НЕприятел. Бъдете искрени и не лъжете, поне не го правете с близките си хора, защото това е едно от нещата, които е най-трудно да бъде простено.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silwiqna - Поздрав!
06.03.2012 16:39
Важното е, че си разбрал, че не трябва да има лъжи. А за една лъжа, трябва да се измислят още сто... така, че по -добре да няма никакви! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113747
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 604
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930