Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2011 15:47 - Ревност
Автор: mondaymorning Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1102 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 25.09.2011 15:49


   Това кофти чувство на притежание на човека до нас. Понякога в някой връзки това е по-силно дори от изпитваната любов към дадения човек. В такива моменти повечето хора се превръщат в параноици и не осъзнават в колко голям проблем се превръща това, защото за тях това вече става ежедневие. Има доста връзки, които не знам според мен за добро или зло биват задвижвани и се движат именно от това - ревността. Според мен, ако в даден човек се породи това чувство не е толкова вредно само по себе си, ако въпросният знае как да се справи с него. Ревността, мили приятели, не е причина да не вярвате на човека до себе си и да подлагате думите му под съмнение!     Аз лично не съм от най-ревнивите, да не кажа изобщо, но напоследък се хващам и забелязвам, че ми личи, когато ревнувам. Лично за мен няма човек, който да не ревнува ако наистина харесва, цени и уважава човека до себе си. Не знам дали ще бъде от помощ на някой, но имам желание да ви кажа как аз се справям с напиращата от време на време ревност у мен.
   Бъдете открити пред половинката си! Когато у вас се пробуди това толкова гадно за някои чувство, споделете го с човека до вас. Обяснете неприятната ситуация и се опитайте заедно да се уточните и да изгладите проблема, ако има такъв. Друго нещо, което за мен е от първостепенно значение е да дадете на партньора си чувството за вярност. Това действа доста добре на връзката, да го знаете от мен. Представете си колко добре се чувства човек, когато знае, че му имат пълно доверие, още повече ако това е половинката ви. Като цяло давайте свобода на партньора си, приятели. Искам да ви успокоя, че не винаги, когато приятелят или приятелката ви излязат без вас,  веднага ще започнат да се свалят с някой, както повечето от вас, които изпитват ревност, си мислят.

   Не ревнувайте, когато човека до вас целуне някой приятел, прегърне го или му направи комплимент. Давайте свобода на действие на партньора. Да, въпреки че спазвам всички тези неща, които написах - факт е, че ревнувам и аз. Една връзка се основава на доверието и свободата, а не на онова чувство за притежание на човека до вас. Позволете му да има социални контакти, а не всичките такива да се свеждат до тези с вас и евентуално някой и друг приятел от който не изпитвате заплаха. Аз си мисля, че леката ревност дори е положителна, отново казвам ЛЕКАТА. Слабата ревност за мен, може да се каже, че до известна степен е отражание на любовта. Общо взето, докато не усетите, че ревността застава между вас и половинката ви, няма за какво да се притеснявате, обаче застане ли между вас, тогава настъпва един доста неприятен момент, с който ако сте разбрани хора можете да го преодолеете с не особено затруднение. Аз лично си мисля, че спазвам съветите, които дадох, но за това може да каже само приятелката ми, която се радвам, че ме търпи въпреки слабата ми и може би на моменти леко завишена ревност.


Тагове:   доверие,   ревност,   любов,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113415
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031