Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2012 02:03 - Последен път
Автор: mondaymorning Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1622 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 22.03.2012 02:06


Ако знаех, че ще е последният път, в който те виждам как заспиваш, щях да те прегърна по-силно и щях да с моля на Господ да пази душата ти.
Ако знаех, че ще е последният път, в който ще прекрачиш вратата, щях да те прегърна и целуна и никога да не те пусна.
Ако знаех, че ще е последният път, щях да възхваля гласа ти, щях да запиша всяка твоя дума и смях за да мога да ги слушам всеки ден.
Ако знаех, че ще е последният път, щях да се забавя минута повече да спра и да ти кажа колко те обичам.
Ако знаех, че ще е последният път, щях да прекарам деня си със теб. Като никой друг ден аз разбрах,
Разбрах, че аз съм за теб и не крий - ти си за мен. Знам, че имаш много повече с мен отколкото с този стар и окъсан билет.
Винаги ще имам още един ден  да ти кажа "Обичам те" и разбира се винаги ще имам шанс да ти кажа "Какво мога да направя за теб, принцесо?"
Но в случай, че може би бъркам нека днес бъде денят. Бих искал да ти кажа колко много те обичам и се надявам никога да не се забравим.
Утре не е обещано на никого независимо млади или стари и днес може би е последният шанс да го направя както трябва.
Така че, ако чакаш за утре, защо не го направим днес? Защото, ако утре никога не дойде,
Ще съжаляваш един ден, За това че не ми остави малко време за една усмивка, за прегръдка и целувка?
Почакай и не си отивай ти, не бързай, остани. Та, ако утре никога не дойде да не съжаляваш ти.  
 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Тогава не изпускай мига,
23.03.2012 12:48
утре може да бъде късно. Просто обичай! Усмивки от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113194
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031