Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2012 11:25 - Лайк а дрийм
Автор: mondaymorning Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2079 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 05.02.2012 11:26


 Вече почти 9 месеца те бяха заедно. Животът му бе променен до основи. Никога не бе срещал, а само бе мечтал за жена като нея. Тя навлезе в живота му неочаквано - бързо и неусетно като лятна буря със страшна сила. В продължение на доста време той не вярваше, че това се случва на него. Винаги си бе мечтал за нещо такова, като до преди да му се случи това за него беше само химера. Той много я обичаше. Обичаше я безкрайно много. Непрекъснато търсеше дума, която да бъде в пъти по-силна от "обичам те" за да можеше да й го каже, но уви такава не съществуваше за жалост. 
   За него тя беше всичко - въздухът който дишаше, както и храната и водата която той ядеше и пиеше. От както я срещна не познаваше що е тъга и самота. Беше винаги усмихнат и позитивен. За нея той бе готов на всичко. Правеше всичко, което можеше, а би се опитал да направи и неща, които не са по силите му за да я защити, да я направи щастлива и да направи така, че ангелската й усмивка да не слиза от красивото и личице. Тя бе най-скъпото нещо, което той имаше. Всеки ден, когато я виждаше за него бе като за първи път. Пеперудките в корема му очевидно бяха сключили договор за наем с него, защото никога не го напускаха.Тя му даде и продължава да му дава много неща и да го обогатява. Отвори му очичките за много и различни ситуации. Въпреки, че тя беше доста нисичка и мъничка в нея се криеше голямо мозъче и голямо сърце и нежна душа. Всеки ден си повтаряше какъв късметлия е да има до себе си това толкова сладко, красиво, умно и мило момиче. Успя да го събуди и от безметежния и ленив живот на който беше свикнал. Научи това безотговорно "чудо на природата"( както го бяха наричали в бившата му работа)на отговорности. Той вече ясно знаеше какво иска и какво би искал да прави с живота си за напред. Виждаше се например след 5-10 години какво би искал да прави и на какво положение да бъде, нещо за което не се беше замислял преди това и по-важно очевидно знаеше с кой го иска.

П.С. Та пойнта ми беше, колко ми е добре и как добре се чувствам! Радвам се, че така ме споходи късмета в любовта. Да, да! Прави сте! Направо си се фукам, но един път и аз да го направя :D

П.С.2.  Другото, което ще кажете е, че съм голям егоист и само за себе си говоря? Не съм ви споделил грам как се чувства това създание, което описвам не за първи път, но пък би било твърде самонадеяно да тръгна да ви разказвам нещо такова, въпреки, че много добре(надявам се всъщност :D)знам как се чувства. Оф, аре чао ви, че тази хрема ще ме довърши.

П.С.3. Па, мила моя, а теб обичам безкрайно много:) За теб бих направил всичко, дори да вляза да се изкъпя, облека и да изляза в този снеговалеж за да се видим(при все хремата ми).  







Тагове:   чудо,   обич,   мечта,   късмет,   живот,   жена,   природа,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Пу да не ви е уроки, все така да се о...
05.02.2012 20:39
Пу да не ви е уроки, все така да се обичате :)
цитирай
2. audiox - Усмихвах се докато четях поста ти. ...
06.02.2012 01:49
Усмихвах се докато четях поста ти. Приятелката ти е късметлийка май :) Поздрави
цитирай
3. mondaymorning - :)
07.02.2012 01:22
@dorichela - Благодаря за пожеланията, така ще бъде(надявам се) :)

@audiox - А, аз се усмихвах докато го пишех :) И късметлията мисля, че съм аз :) Поздрави и на теб
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113621
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 603
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930