Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2012 01:05 - БОЙКООО
Автор: mondaymorning Категория: Други   
Прочетен: 1565 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.06.2012 16:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Е, добре, то търпях, търпях ама няма как. Ще се наложи да споделя едно нещо с вас, което не бих направил и бих си го запазил само за мен по принцип, но понеже не съм чак такъв егоист, ето го въпросното нещо.
     В началото на всеки един ден(работен) срещам една личност, толкова извисена, натурална и българска, която прави денят ми малко по-щастлив и по-динамичен... Тази личност се подвизава под облика на нисък, плешив чичко с малки и мазни очички, голям корем и дебел задник. Та въпросната персона, този натурален българин, седи зад волана на автобус на Столична Компания за Градски Транспорт! Всяка божа сутрин хващам неговия рейс в 07:00 и всяка божа сутрин този индивид пали цигарата си в 07:01!
      Разбирам, че за хората с положение не важат някои правила, особено в общински автобуси, но пък някои хора взеха да прекаляват и да издевателстват с положението и правата си. Искам да се обърна към онзи господин, супермен, кумир и както още искате го наречете, в който повечето от моите сънародници виждат Министър-председателя на Република България. Защо ще глоби мен, бедния студент, че пуша цигара по тротоара покрай ограда на училище например, а не този нагъл, мазен, дребен тип, който трови 72 седящи и 31 правостоящи в рейс номер 76 от Столична Компания за Градски Транспорт?!
    Е майка му стара бе, поне да се отваряше един от десетте прозореца в автобуса! И без това мирише на умрели катерички и на нас очевидно ни е малко, че този наподобяващ човешко същество индивид да си позволява да пали цигара? Или може би да се обърна към г-жа Фандъкова? Ама какво пък ще притесняваме госпожата. Тя ни лук яла, ни лук мирисала. Не знам, направете нещо за да не се обърна към Чък Норис, че тогава няма да ви се размине.

П.С - Бате Бойко,  ела  попътувай един ден с мен до работата ми, за да разбереш аджеба за какво този прост студент се ядосва и какво му е накриво :) 

П.С2 - Благодаря за вниманието мили съотечественици!

П.С3 - Винаги съм искал да кажа горното изречение :D



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mondaymorning
Категория: Лични дневници
Прочетен: 113723
Постинги: 55
Коментари: 90
Гласове: 604
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930